Registracija web stranice i smještaj na Hosting


Jedan od blogera me je upitao kako sam kreirao svoju web stranicu i postavio je na Internet. I to me je potaklo da napišem post o tome. Najprije sam kreirao svoju web stranicu u Macromedia Dreamweaver. I u tom programu još uvijek sve kreiram. I obnavljam svoju stranicu. Te sam jedan sunčani ljetni dan potražio preko Interneta nekakvu firmu koja se bavi iznajmljivanjem prostora web prostora na serveru i preko nje sam registrirao svoju stranu.

Registracija je bila vrlo jednostavna. Na web strani firme HostGator  sam odabrao paket «Hatchling Plan», koji nudi neograniceni prostor za oko 2,2$ / mjesec.
Nakon što sam uplatio iznos od 2,2 $ javio sam elektronskom poštom da je plaćen najam tog prostor, nakon čega su mi oni poslali isto elektronskom poštom lozinku i ime, koja mi omogućuje da se prijavim na njihov server i stavljam web stranu na server. Tako da sam po dobivenoj lozinci i korisnickom imenu stavio svoju web stranu na njihov server, a program koji koristim da stavim stranicu na server zove se «FilleZila client», to je mali besplatni jednostavni program.

A za kreiranje web strane i dalje koristim Dreamweaver, Imageready i ostale ine programe koje mi pomažu u kreiranju web strane. Postoje još neki dobri programi za kreiranje web stranice, a o njima u drugom postu. 

Nakon što sam postavio web stranicu na server potrebno je stranicu registrirati na pretraživačima kako bi bila vidljiva kod pretrage. npr. na Google, AltaVista, ...

Ako ima još koje pitanje slobodno ga ostavite u komentaru...